Search Faster With Google Search

Custom Search

Tuesday, December 20, 2011

Online shop ku...^v^


Kini aku cuba-cuba buka kedai..^o^ harap-harap makin murah rezeki kami sekeluarga.. niatku hanya nak membantu suamiku.. lagipun perniagaan kan salah satu sunnah rasulullah saw. Online shop aku ni baru lagi so banyak lagi kekurangan... insyaAllah dari semasa ke semasa aku akan sentiasa update.. Kat farishahfashion ni aku jual pakaian@baju(coz kebanyakannya baju) kanak-kanak terpakai@preloved atau bahasa mudahnya kid's bundle la... Aku jual murah je walaupun baju-baju bundle ni kategori gred A. Kiranya memang selesa la untuk anak-anak.. Budak-budak cepat berpeluh, lebih sesuai pakai fabrik kapas yang selesa menyerap peluh. Hero kecik aku pun pakai...memang selesa la tengok dia pakai... So kawan-kawan, sedara-sedara, sesape je yang kenal aku or xkenal or baru nak kenal.. meh la support aku..(like ke, share ke, kalo order lagi bagus..hehe.Tapi kalo dah baca ni pun aku ucapkan banyak2 terima kasih..thanks.^v^) Aku percaya niat yang baik pasti dapat balasan yang baik. Semoga bisnes farishahfashion success...AMIN.

Link kedai aku..  www.farishahfashion.blogspot.com

No comments:

Post a Comment