Search Faster With Google Search

Custom Search

Wednesday, January 4, 2012

Review Buku: Hadiah Buat Muslimah..Panduan asas fiqah wanita.

Ni lagi satu buku yang aku nak share... Buku ni karya Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood dan Ida Ezyani Othman. Masa beli buku ni harganya RM30 shj. Sebenarnya buku ni hadiah besday dari suami..tapi aku pilih sendiri..hehe. Best baca buku ni, byk ilmu2 asas yang kadang2 wanita lupa..dalam buku juga ada ilustrasi yang memudahkan kita lebih faham. Memang sesuai utk wat koleksi kat rumah dan sumber rujukan untuk wanita... Bagi aku sebagai seorang wanita memang aku suka buku ni..tengok warna pun dah pink. Kat dalam banyak ilmu sambil enjoy tengok gambar dan fakta menarik... So, buat semua wanita..mesti beli buku ni.^v^
Aku bukan jual pun.. bukan nak promote..cuma nak kongsi apa yang aku suka...^v^

No comments:

Post a Comment